Sprawy urzędowe to bardzo rozbudowany temat. Mieści się w nim między legalizacja pobytu cudzoziemców na terenie Polski oraz ich zatrudnienia. Zapewnimy Ci odpowiednie wsparcie podczas każdej wizyty w urzędzie.
Pomoc w konkretnych sprawach urzędowych
Pomożemy Ci między innymi w uzyskaniu numeru PESEL. Jeżeli mieszkasz w Polsce, to możesz się zameldować i wtedy automatycznie otrzymasz ten numer. Natomiast, gdy nie masz możliwości zameldowania się, to wtedy pomożemy Ci w złożeniu wniosku o nadanie numeru PESEL. Należy to zrobić w dowolnym urzędzie gminy.
Poza samym wnioskiem o nadanie numeru PESEL, będzie Ci potrzebny dokument potwierdzający Twoją tożsamość oraz podawane w tym wniosku informacje. Możesz ustanowić nas swoim pełnomocnikiem, wtedy będziemy mogli złożyć za Ciebie wniosek do urzędu gminy o nadanie numeru PESEL.
Kolejną sprawą, z którą wielu cudzoziemców ma problem jest rejestracja w Urzędzie Skarbowym. W tej sprawie również Ci pomożemy. Wyjaśnimy, jakie dokumenty musisz złożyć, oraz przypilnujemy wszystkich urzędowych terminów.
Pomożemy Ci również w uzyskaniu zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach. Jest ono niezbędne do rozpoczęcia procedury legalizacji pobytu oraz pracy w Polsce.
Wspieramy cudzoziemców również we wszystkich sprawach urzędowych związanych z legalizacją pobytu i pracy. Wyjaśniamy zawiłości prawne. Na bieżąco śledzimy status prowadzonych spraw. W razie potrzeby zajmujemy się również pisaniem odwołań lub dosyłaniem brakujących dokumentów.
Pomoc tłumacza przy załatwianiu spraw urzędowych
Jeżeli dopiero co przyjechałeś do Polski i jeszcze nie znasz języka, to bardzo trudno będzie Ci porozumieć się z urzędnikami. Dlatego oferujemy asystę tłumacza przy każdej wizycie w urzędzie. Dzięki temu, o wiele łatwiej będzie załatwić każdą sprawę urzędową, wyjaśnić potencjalne wątpliwości oraz wypełnić potrzebne dokumenty.
Jeżeli potrzebujesz szybko i bez zbędnego stresu załatwić jakąś sprawę urzędową, to zachęcamy Cię do skontaktowania się z Firmą dla Każdego!